PROTOKÓŁ
z posiedzenia komisji konkursowej powołanej do przeprowadzenia postępowania w sprawie zawarcia umów o udzielanie świadczeń zdrowotnych w zakresie opisu badań rentgenodiagnostyki klasycznej w systemie teleradiologicznym.
- Otwarcie ofert odbyło się w siedzibie Zamawiającego, w dniu 29 listopada 2017 r., godz. 12.00.
- Komisja w składzie: Marcin Bender, Hanna Cichecka, Krzysztof Stec
- Do konkursu zgłoszono dwie oferty:
1) CDO Provega Sp. z o.o., ul. Chopina 14, 20-023 Lublin
2) Hospital Investment Group Sp. z o.o., ul. Dąbrowskiego 77A, 60-529 Poznań
- Komisja w dniu 6 grudnia 2017 roku, wezwała obu oferentów do potwierdzenia możliwości określonych w Rozdziale III pkt. 9 SWKO. Z analizy odpowiedzi Oferenta 2 jasno wynika, iż nie wkalkulował kosztu w/w integracji w cenę podaną w ofercie. W tym stanie rzeczy, po uwzględnieniu odpowiedzi od obu oferentów, Komisja rekomenduje wybranie jako najkorzystniejszej oferty nr 1. tj. CDO Provega Sp. z o.o., ul. Chopina 14, 20-023 Lublin
- Protokół odczytano w obecności wszystkich członków komisji, nikt nie wniósł uwag do treści protokołu.