Mazowieckie Centrum Leczenia Chorób Płuc i Gruźlicy w Otwocku
ogłasza konkurs na stanowisko
Zastępca dyrektora ds. administracyjno-technicznych
wymagania
wyższe wykształcenie techniczne lub w zakresie zarządzania
min. 5 lat doświadczenia na stanowisku kierowniczym
mile widziane doświadczenie zawodowe w podmiocie leczniczym (szpitalu)
zakres podstawowych obowiązków
- Planowanie i realizacja projektów inwestycyjnych, w tym rewitalizacja obiektów zabytkowych
- Zarządzanie nieruchomościami i infrastrukturą szpitala
- Nadzór nad stanem technicznym obiektów, instalacji i urządzeń, w tym sprzętu medycznego
- Zarządzanie pionem logistyki, zaopatrzenia i zamówień publicznych
- Nadzór nad pionem administracji i archiwum szpitalnym
- Zapewnienie bezpieczeństwa na terenie szpitala, w tym w zakresie ochrony p/pożarowej
- Przygotowanie i realizacja wniosków dotacyjnych
- Optymalizacja kosztów działalności pionu administracyjno-technicznego
- Bezpośrednie zarządzanie zespołem 80 osób.
Oferty (CV) należy składać/przesyłać w do 31 marca 2024 r. w Sekretariacie Mazowieckiego Centrum Leczenia Chorób Płuc i Gruźlicy w Otwocku, ul. Narutowicza 80 kod 05-400 lub przesłać na adres: sekretariat.otw@otwock-szpital.pl. Wybrani kandydaci zostaną zaproszeni na rozmowy kwalifikacyjne.
Szczegółowych informacji udziela Dział Kadr, tel. 22 344 64 15
Prosimy o dopisanie w dokumentach aplikacyjnych zgody na przetwarzanie danych osobowych:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).”